Přejít k obsahu
  • +420 605 302 075
  • info@lagunatrebic.cz
Main Menu
Menu
  • Novinky
  • Pro návštěvníky
    • Kudy k nám
    • Provozní doba
    • Čipový systém
    • Nejčastější dotazy
    • Návštěvní řád
    • Obsazenost bazénů
  • Nabídka služeb
    • Plavecký bazén
    • Privátní SPA
    • Plavání batolat
    • Cvičení na Laguně
    • Solárium
    • Plážový volejbal
  • Ceník
    • Ceník vstupného
    • Ceník masáží
    • Předplatné
    • Dárkové poukazy
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Parkování
E-shop

Čipový systém

  • Aquapark Laguna
  • Pro návštěvníky
  • Čipový systém

Vstup do jednotlivých zón Aquaparku Laguna je zajištěn přes elektronický vstupní systém s využitím identifikačních čipů v podobě náramkových hodinek.

  1. U pokladny vyberete službu a zaplatíte základní vstupné dle ceníku.
  2. Platit je možno v hotovosti, platební kartou nebo s využitím poukázek (PLUXEE flexi, PLUXEE flexi Pass, PLUXEE bonus Pass, DÁREK, RELAX Pass, DÁRKOVÝ poukaz, FOKUS Pass, E-pass, Ticket Compliments sport – kultura, Ticket–Multi, Ticket benefitst card, Unišek+, Unišek), případně také pomocí elektronické peněženky (čipová karta, na kterou si dobíjíte kredit – viz Předplatné). Nově i Pluxee ActivePass, Multisport, HomeCredit Premia, ClubCard Premium a Benefit plus.
  3. Obdržíte elektronický čip v podobě náramkových hodinek. Čip slouží zároveň pro průchod turniketem i jako klíč k šatní skříňce.
  4. Turniketem vstoupíte do areálu. Uvolněný vstup je signalizován světelnou šipkou a textem na displeji.
  5. Po průchodu turniketem vstoupíte do prostor šaten, které jsou společné pro muže i ženy. Vyberete si libovolnou volnou skříňku.
  6. K převléknutí do plavek využijte převlékací boxy.
  7. Uložíte své věci do skříňky.
  8. Přiložením čipu k zámku a lehkým zatlačením dojde k uzamknutí skříňky.
  9. Číslo skříňky můžete zjistit na infoterminálech umístěných v šatnách a v zábavní zóně, případně u obsluhy wellness baru nebo bistra.
  10. Přiložením čipu k zámku skříňku otevřete.
  11. Vložíte čip do sběrného boxu na turniketu a turniketem opustíte areál.
  12. Pokud Vás turniket „nepustí ven“, je nutné nejprve doplatit vstupné za překročený čas, doplatek za pobyt v jiné zóně nebo konzumaci v bistru nebo wellness baru; poté je průchod turniketem umožněn.

Při ztrátě čipu je návštěvník povinen uhradit poplatek ve výši 500,- Kč.

Partneři

logo-horacke-noviny-140
logo-yashica-kmotr-140
reklamni-agentura-logo
logo-yashica-events-140
yashica-digital
logo-multisport-140
logo-tto-fn-brno
Logo-Visit-Trebic_horizontalni
  • +420 605 302 075
  • info@lagunatrebic.cz

Adresa

  • Aquapark Laguna
  • Mládežnická 1096
  • 67401 Třebíč

Provozovatel

  • YASHICA s.r.o.
  • IČ: 46980121
  • DIČ: CZ46980121

Pro návštěvníky

  • Provozní doba
  • Kudy k nám
  • Čipový systém
  • Nejčastější dotazy
  • Návštěvní řád
  • Obsazenost bazénů

Nabídka služeb

  • Plavecký bazén
  • Privátní SPA
  • Plavání batolat
  • Cvičení na Laguně
  • Solárium
  • Plážový volejbal

Užitečné odkazy

  • Aktuality
  • Ceník vstupného
  • Ceník masáží
  • Předplatné
  • Kontakt
  • Parkování
E-shop

Člen:

Aquapark Laguna © Všechna práva vyhrazena.
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Manage services Manage {vendor_count} vendors Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}