Nejčastější otázky

Nejčastější otázky návštěvníků Aquaparku Laguna

 

Potřebuji v areálu hotovost na zakoupení občerstvení?

Nepotřebujete. Veškeré platby probíhají prostřednictvím čipu. Každý zákazník kromě dětí může pomocí čipu v areálu zaplatit služby a konzumaci až do výše 500,- Kč. Tuto částku může použít k úhradě občerstvení v bistru, nebo wellness baru, případně k úhradě masérských služeb. Faktické uhrazení proběhne až při odchodu na pokladně a to buď v hotovosti, platební kartou nebo prostřednictvím elektronické peněženky (čipové karty)


Jaký je rozdíl při zakoupení čipu oproti kartě?

Zakoupením čipu se zákazník stane takzvaným abonentem. Výhodou je průchod do areálu bez čekání ve frontě u pokladny, zvýhodněná sazba na plavání od 90 Kč na 120 minut (standardní cena je od 90 Kč za 60 minut) a další výhody spojené s dobíjením kreditu v určité výši. Karta slouží pouze jako elektronická peněženka.


Zakoupil jsem si kartu a nyní bych chtěl využívat abonentský čip. Je to možné?

Ano, výměna karty za čip je možná. Pokud bude karta nepoškozená, doplatíte pouze rozdíl v ceně čipu a karty, tedy 100,-Kč. V případě pořízení karty v rámci voucheru za 1 Kč, uhradíte celkovou částku.


Cena za vstup se nám zdá vysoká. Poskytujete nějaké slevy pro rodiny?

U rodinného vstupného je výhoda v tom, že doplatek za překročený čas se týká celé rodiny, doplácíte tedy 1,- Kč za celou rodinu, nikoliv za osobu. Například čtyřčlenná rodina tak při tříhodinovém pobytu v zábavní části Aquaparku Laguna zaplatí za hodinu pouze 230,- Kč (základní vstupné 630,- Kč za prvních 120 minut a k tomu doplatek 60,- Kč za dalších 60 minut).


Bude v létě o prázdninách každoroční dlouhodobá odstávka, a bude se týkat jen plaveckého bazénu, nebo celého areálu?

Pravidelná odstávka je nutná z důvodu údržby a čištění bazénů. Provoz nebude rozhodně přerušen na tak dlouhou dobu jako v minulosti, navíc vždy zůstane zachován provoz zábavní nebo plavecké části Aquaparku Laguna.